Firma Moving Screen osnovana je 2007.godine u Beogradu.Vec tada su se marketing i promocija borili sa problemom preopterećenosti komunikacijskih kanala u smislu plasmana reklamnog sadržaja. Klijenti su tražili nove načine da svoju reklamnu poruku predstave tačno definisanoj ciljnoj grupi. U moru istrošenih medija tražili su inovaciju.
Uvodjenjem u ponudu LCD monitora u apotekama, Moving Screen je ponudio način da se putem reklamnog spota proizvodi promovišu pred tačno određenom ciljnom grupom. To su pacijenti koji su usled postojanja nekog zdravstvenog problema posetili apoteku radi pronalaženja adekvatne terapije. Pored lekova koje su dobili na recept od strane lekara, na ovaj način su se mogli dodatno informisati o preparatima koji se prodaju bez recepta a utiču na razne zdravstvene tegobe.
U skladu sa zahtevima tržišta i potrebom da se pažnja usmeri samo na jednog klijenta i njegov proizvod, od marta 2009.godine Moving Screen omogućava zakup reklamnih površina na prosvetljenim displejima B4 formata koji su pozicionirani u blizini kasa. Za saradnju u ovoj oblasti odabrano je oko 400 apoteka sa teritorije cele Srbije.
Od novembra 2009.godine u ponudi su i prosvetljeni LED displeji u izlozima apoteka kao i hengeri.
U cilju boljeg informisanja pacijenata o raznim proizvodima OTC karaktera, Moving Screen je u dogovoru sa domovima zdravlja svoju ponudu proširio na čekaonice opšte prakse, ginekologije i pedijatrije. Za ovaj projekat koji je značajan i na polju edukacije građana i povećanja kvaliteta života u domenu opšteg zdravstvenog stanja preporuku je dao i Institut za javno zdravlje Srbije-Dr.Milan Jovanovic -Batut.
Od oktobra 2009. godine pored ponude u zdravstvenim ustanovama Moving Screen kao novinu na tržiste uvodi projekat oglašavanja u poslovnim zgradama. Na taj način novi klijenti su postali svi oni kojima je ciljna grupa platežno sposobna populacija zaposlena u najpoznatijim domaćim i stranim kompanijama.